عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 788
بازدید کل : 65060
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 12:18 :: نويسنده : آیسین


 

   وقتی نگاه میکنم          

به ماه تو اسمون


فکر میکنی چی میبینم 

    به جز تو و گذشتمون


تموم این ثانیه ها      

     فقط به تو فکر میکنم

لحظه به لحظه بی صدا 

  فقط به تو فکر میکنم



شبونه شونه های من      

    وفتی میشه بی تکیه گاه


فقط تورو ازت میخوام 

  با التماس این نگاه


کی میتونه بهم بگه 

 

    چیه جواب گریه هام


وقتی دلم میگیره باز 

    از روزگار تورومیخوام


همش به تو فکر میکنم  

  تو که همیشه تو دلم

هستیو هیچوقت نمیری   

      هرچی که هست عاشقتم


هرجوری شه نمیذارم  

 عشقتو از من بگیری



توی تمام لحظه هام      

بی اختیار و بی قرار

اونکه تورو میخواد منم    

      خیلی ازم دوری ولی


اون کسی که ارزوشه   

     تو یاده تو بیاد منم



خیلی خیلی دوست دارم.

بهت قول می دم دیگه نزارم هیچ کس و هیچ چیز آرامشمونو بگیره

اصلا می خوام به همه ثابت کنم من قویم وقتی مرد با اراده ای چون تو رو پشت سرم دارم

می خوام بهشون بگم می دونم خیلی کاراتون واسه اینه که مارو از هم جدا کنید یا بینمون اختلاف بندازید اما من به خاطر عشقمون

به کاراتون توجه نمی کنم.

می دونم خیلی ها دوست دارن بشنون که اشتباه کردم اما من می خوام با مشکلاتم بجنگم و شاد باشم تا اونا بفهمن

مرتکب اشتباه شدن

می دونم خیلی ها با انداختن سنگ جلو راهمون با حق خوری خواستن حقمون رو ندن بگن از ما بهترن خواستن بهشون التماس کنیم

اما می خوام با عشق که هدیه خداست بهشون دست خدارو نشون بدم که بدونن دست خدا به همراه ماست

می خوام بهت بیش از بیش عشق بورزم تا همه بدونن عشق پاک ما تا ابد جریان داره و تازه این مشکلات باعث شده

سدی جلوی عشقمون ساخته بشه

که شدت جریان عشقمون و زیاد کرده و عشقمون شدتش بیشتر شده طوری که خونه

عشقمون الان نورانیه نورانیه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: