منو ببخش...
عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 792
بازدید کل : 65064
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : آیسین
 
 
میخوام ازت معذرت خواهی کنم...

 

منو ببخش اگه ناراحتت کردم

منو ببخش اگه عاشقت شدم  و تو رو برای عشق برگزیدم

اما باعث عذابت شدم

منو ببخش اگه تحمل دیدن ناراحتی هاتو ندارم

اما همیشه خودم دلیل ناراحتیتم

منو ببخش اگه تو رو نیمه دیگه وجودم دونستم

و باعث شدم تو احساس کنی زندانی منی

منو ببخش اگه تحمل دوریتو ندارم

و نذاشتم تنهایی یا با دیگران خوش باشی

منو ببخش اگه نشون ندادم واقعا عاشقتم

و به قول شما الکی نقش بازی کردم

منو ببخش اگه میگم دوست دارم

اما به قول شما کارام چیزه دیگه ای میگه

منو ببخش اگه برات نامه می نویسم

تا شما فک کنی همش دروغه

منو ببخش اگه معشوقه ات نبودم

و باحرفام به قول خودتون مجبور به عقد شدید

منو ببخش اگه جای عشقتو  زن تو پر نکردم

وا آغوشم پناه خستگیات نبود

منو ببخش اگه دلم بی تو تاب نمیاره

و بی تو لحظه ای زنده نیست نه بی جسمت بی شادیت خوشبختیت

منو ببخش اگه چشاتو نگاه کردم

آخه تنها چیزی که آرومم می کنه اون تیله های قهوه ای پررنگه

منو ببخش اگه دلم رو به دلت سپردم

با مشکلاتم باری شدم رو دوشت

به خاطر همه بدیام منو ببخش


روزی که قرار شد مال هم باشیم این روزارو نمی دیدم همیشه فک میکردم انقد خوبم و شما دوسم داری که دوست داری هرجا می ری برگردی پیش من یا دته به خودتونم گفتم گفتم می خوام خونمون بهشت باشه تا هرجا می ری دلت پربکشه برا خونمون نمی دونستم حالا تنها جایی که بهت بد می گذره پیش منه.تقصیر من بود قبول دارم می خواستم بهم وابسته شی تا هیچ وقت بی تو نباشم اما حالا که زجر کشیدنتو می بینم حالم بدتر دلم میخواد بریم یا جایی که تو همش بخندی من از دور خنده هاتو ببینم اونوقت تو دلم بگم الهی فدای خندهات لبت همیشه خندون باشه.

می دونی من عشق و دوست داشتنو یه جور دیگه فهمیدم و بلدم یه جوری که از نظر دیگران لوسبازی و بچه بازیه .

خلاصه

من  و ببخش اگه رنجوندمت اما بدون دوست دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: