عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 779
بازدید کل : 65051
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 10:56 :: نويسنده : آیسین

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی  

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی

همیشه تو را در میان قلبم میفشارم تا حس کنی

تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت میتپد

از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم

و تو چه عاشقانه شاد کردی خانه قلبم را

از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را ،

عطر تنت پیچیده فضای عاشقانه دلم را

همیشه پرتو عشق تو در نگاهم میتابد ،

 همیشه دلم به داشتن تو می بالد،

دستانم دستان را میخواهد و اینجاست

 که گلویم ترانه فریاد عشق تو را میخواند ،

دلم تو را میخواهد، دلم تو را میخواهد

 به عشقت تکیه کرده ام سالها ، نترسیدم از جدایی و اشکها ،

عشق را آنگونه که هست دیدم

 و تو را آنگونه که بودی خواستم(شاید تا امروز خواستم که چیزهایی رو عوض کنی اما به جان عزیز خودت خواستم بیش از بیش دوستت داشته باشم و الا تو که خوب بودی و هستی) ،

تو را همین گونه که هستی میخواهم ،

چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی ،

 همینگونه مرا اسیر عشق ومحبتهایت کردی از وقتی آمدی ،

آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود،

گرچه میترسیدم از پایان راه اما همسفرت شدم

 تا اینجا که رسیده ایم درکنار ماه….

چقدر برای داشتنت سختی کشیدم ،

چقدر با دلتنگی هایت سر کردم و اشک ریختم ،

چقدر لحظه شماری میکردم که تو مال من شوی ،

 حالا مال من هستی ومن بی نیاز ،

برای داشتنت شب و روز کارم شده بود راز و نیاز …

نگاهم مال توهست ، دلم گرفتار تو است ،

من تو را دارم و به هیچکس جز تو نمی اندیشم

مال من هستی و همین است که من زنده هستم ،

در قلبم هستی همین است که همیشه شاد هستم

 جنس نگاهت درخشان بودکه قلبم عاشق چشمانت شد،

 و اینگونه همه روزهایم فدای یک روز با توبودن شد،

و حالا میخواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم….

تو مثل و مانندی نداری ، تو فرشته ای

و در قلبت جای تاریکی نداری

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم

که هیچگاه خاموش نمیشوی….

 

 



نظرات شما عزیزان:

s.s
ساعت19:48---20 تير 1392
سلام دوست عزیزواااقعاوبلاگ قشنگی داری واگه همینطور پیش بره انشااله بهترم میشه//راستی ازت یه درخواست !!کوچولو!!داشتم وخیییلی ممنون میشم بپذیری،میخواستم اگه زحمت نمیشه یه سربه وبلاگ من بزنی و برروی2 تبلیغ بالای صفحه کلیک کنی و بعد اگه مایل بودی تووبلاگم یه چرخی بزن تاشاید مطلب مورد علاقت رو پیدا کنی،،امیدوارم این درخواست رو از من بپذیری//باتشکر فراوان ازشما دوست گرامی
http://dehkadeh-download.lxb.ir


افق
ساعت11:19---19 تير 1392
آیا میخواهید آمار سایت خود را بالا ببرید؟
آیا میخواهید وبلاگ خود را در گوگل محبوب کنید؟
کافی است به وب ما بیایید و بر روی سیستم افزایش محبوبیت کلیک کنید(یک بنر در پست ثابت)و سپس ثبت نام کنیدو آمار وبلاگتان را بالا ببرید
www.ofogh98.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: