لوس لوس لوس
عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 795
بازدید کل : 65067
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, :: 12:51 :: نويسنده : پرشین

با سلام به دختر گل گلاب لوس و بی نمک

من خیلی دوستت دارم و داشتم و خواهم داشت و کلا اصلا خود این دوس داشتن منم واسه خودش یه عالمه فلسفه داره با این حال نمیشه گفت و بیان کرد زیرا در بیان نمی گنجد اولا ممنونم که دوسم داری این از لطف شماست بازم ممنون واسه ی شعرای قشنگت منتهی واسه من مهم فقط اینه که شما درک کنی که خیلی دوستت دارم همین اونوقت دیگه نمی گی می زارم راحت باشی چون نمی تونی جای من فکر کنی و تصمیم بگیری من دوستت دارم و از این بابت مطمئن استم پس خودترو محکم بگیر توی فراز و نشیب زندگی من درکت می کنم که بسیار مشکل داری و قبول دارم که مسبب بسیاری از این مشکلات منم اما از شما می خوام که در کنارم باشی تا زندگیمون رو زیبا تمام کنیم

مثل دو پروانه که سختی های پیله رو تحمل می کنند تا به آسمان پرواز کنند و در گلها خانه بسازند

شاید عقاید و افکار ما متفاوت باشد اما عشق همه ی فاصله ها را می شکند و بی شک ما عاشقیم گرچه تو کبوتر استی و من باز اما لانه ما فقط با عشق آباد می شود

دوست داشتن حد و مرز ندارد تنها مرز آن فقط دوست نداشتن است من دوستت دارم نه به کهنگی واژه بلکه به همهن تازگی آشنایی

پس بیا برای رسیدن به قله های موفقیت یکدیگر را حمایت کنیم

راهیست طولانی که با محبت کوتاه می شود و تاریکی های مسیرش با عشق منور می گردد

گاهی می شود با چیزهای ساده خوشحال بود

و یک عصرانه در کنار هم شاید از تمام دنیا بیشتر شادمان کند

البته گاهی سلیقه هم خوب است

پس تا همیشه

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

Sherlock
ساعت15:04---31 فروردين 1392
سلام ... دوست عزیز.....
مرسی از حضورت........
شما هم لینک شدید .....
باز هم به من سر بزن.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: