عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 789
بازدید کل : 65061
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 18:15 :: نويسنده : آیسین

 

 ما که می ترسیم ازهجرت دوست
 کاش می دانستیم !!
روزگاری که به هم نزدیکیم
 چـه  بهایـی دارد ؟
کاش می دانستیم !!
حس دلتنگی هر روز غروب
چـه دلیلـی دارد ؟  

ما آدم ها اگه میدونستیم شاید فردا دیگه نباشیم انقد امروزمونو خراب نمی کردیم.


سلام عشق من می دونم دلت گرفته ازم می دونم منم ناراحتم امروز الکی الکی گذشت اما واقعا ظهر که پیشت بودم خوب بود نازدار من دوست دارم.نمی دونم حرفای امروزت چقدر از ته دلت بود اما من واقعا غصه خوردم یعنی واقعا من ایناییم که گفتی؟انقد بد؟واقعا متاسفم برا خودم که نتونستم راضیت کنم تو دلم یه دنیا غصه است.کاش میتونستم بهت ثابت کنم که چقدر دوست دارم و واقعا قصد ناراحت کردنتو ندارم نازنینم.تو که بهتر از هرکسی می دونی من جز شما کسی و ندارم هیچکی اصلا به فکرم نیست تو تنها کسی هستی که دارم پس ببخش من و بخاطر بدیام دلم تنگه درکم کن خودت شرایط خونه ی ما و تازگیا خونه شما رو می دونی تقصیر من نیست تقصیر خوبی هات که انقد من و شیفته خودت کردی عشق من دوستم همسرم شوهرم من همینجا اعلام می کنم که هر ثانیه که چشاتونو نبینم صداتو نشنوم گرمای وجودتو حس نکنم یک سال از عمرم کم می شه حالا ازین به بعد میزارم به عهده خودت و قلب مهربونت دووووووست دارم.من بهت اعتماد دارم می دونم که تنهام نمیزاری.اما عزیزه دلم من بی تو خواب به چشام نمیاد همین قدم که طاقت میارم چون خیلی دوست دارم همسر جانم دوست دارم من و ببخش و درکم کن بفهم که چقد دوست دارم نگو اگه دوسم داشتی اینکارو می کردی اون کارو نمی کردی برا عاشق دور بودن از عشقش سخته قبول نداری؟پسری دوست دارم من و بفهم.گلم می دونی اگه خدا بهم می گفت بزرگترین ارزوت چیه میگفتم خدایا تنها آرزوم سلامتی خوشحالی سعادتمندی عشقمه و اونایی که عشقم دوسشون داره.من تورو واسه خودم می خوام آره اما نه بقیمت نابودی خوشبختی و آرزوهای شما.خداروشکر می کنم که همسرتم از اون روزی که ازدواج کردیم دنیامو عوض کردی شادترین لحظه هامو از آبان 90 دارم دوست دارم به خاطر همه بدی هام معذرت.

دوست دارم عزیزدلم امروزو فراموش کن منکه از دست موچم اصلا ناراحت نمی شم تازه ممنون عصری خوب برخورد کردی اینجا. می بوسمت بخند من که الان شادم که پیشمی دوست دارم الان رفتی برام خوراکی بخری ممنون



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت19:39---3 دی 1391
ĂŞ ℋℰ ℊ ℋĂñė این فارسیش میشه عاشقانه عزیزم

AmIr
ساعت19:11---3 دی 1391
ما سوخته دلان ساکن کوی غمو دردیم در رفاقت شکست خورده ولی توبه نکردیم.



وبلاگت عالی بود به منم سر بزن و نظرتو بده پاسخ:ممنون حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: